Hizmetiçi eğitim kapsamında ilimizde görevli İngilizce, Fizik, Kimya, Biyoloji, Matematik ve Fen Bilgisi öğretmenlerimize Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri Semineri verilmiştir.
68
13:20
28.10.2024

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli öğretim programlarında öğrenmeleri iyileştirmek için sürekli, geliştirici (biçimlendirici) ölçme ve değerlendirme kullanılmış; öğretim tasarım ve uygulamasında birinci önceliğin öğrenme sürecinde derinleşme olmasının teşvik edildiği bir anlayış benimsenmiştir.

Öğretmenler, öğrenci performansını belirlemek için çeşitli ölçme yöntemlerinden elde edilen birden fazla kanıta ihtiyaç duyar. Öğrenci portfolyoları, ödevler, projeler, performans görevleri, sunumlar, kontrol listeleri, sınavlar, gözlem ve görüşme formları, öğrenci anketleri, rol yapma, grup çalışması, ölçekler, mezun anketleri, sınıf içi tartışmalar, öz/akran/grup değerlendirmeleri ve yansıtma yazıları gibi kanıtlar; öğrenci performansını ölçmek ve geliştirmek amacıyla kullanılır.

Öğretmenlerimize Türkiye Yüzyılı Maarif Modelinde yer alan öğrenme kanıtlarının uygulamalı olarak aktarılması amacıyla hizmetiçi eğitim kapsamında ilimizde görevli İngilizce, Fizik, Kimya, Biyoloji, Matematik ve Fen Bilgisi öğretmenlerimize Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli Ölçme ve Değerlendirme Yöntemleri Semineri verilmiştir.

Seminere katılan öğretmenlerimize teşekkür eder eğitim hayatlarında başarılar dileriz.

28-10-202428-10-202428-10-202428-10-202428-10-202428-10-202428-10-202428-10-202428-10-2024

Yayın Tarihi: 28.10.2024